Deklaracja Dostępności
Szkoła Podstawowa nr 2 w Ozorkowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://sp2ozorkow.bip.wikom.pl
- Data publikacji strony internetowej: .
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: .
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Strona zawiera odnośniki do stron zewnętrznych, które nie są w pełni dostępne cyfrowo.
- Część plików do pobrania nie jest dostępna cyfrowo – zostały one umieszczone przed wejściem w życie ustawy i będą udostępniane w sposób alternatywny.
- Niektóre pliki do pobrania nie są dostępne cyfrowo – aktualnie trwają prace nad konwersją tych plików do wersji dostępnej cyfrowo.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji: .
Data ostatniego przeglądu deklaracji: .
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. Wyniki badania przedstawia podsumowanie badania dostępności cyfrowej [.docx, 8.90 kB] .
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Małgorzata Syncerek
- e-mail - sekretariat@sp2ozorkow.pl,
- telefon - 42 718-31-53.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Imię Nazwisko — Dyrektor Generalny Przykładowego Urzędu,
- adres: ul. Przykładowa 12, 00-111 Przykład,
- e-mail: przykladowy-adres@email.gov.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych
Dostępność architektoniczna
Szkoła dysponuje podjazdem dla potrzeb osób niepełnosprawnych, który umożliwia wjazd i poruszanie się na poziomie parteru.
Na parterze oraz w części sportowej szkoły znajdują się toalety dla osób niepełnosprawnych.
Przed szkołą wyznaczone są dwa miejsce parkingowe z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych.
W placówce nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu, ani online.